Tinder coraz popularniejszy mimo kryzysu. Więcej zarabia, choć nie ma prezesa

Przez spowolnienie gospodarcze konsumenci wydają mniej pieniędzy i to na wszystko, od serwisów streamingowych po żywność, ponieważ koszty życia rosną. Wygląda jednak na to, że na randki pieniędzy nie żałują.

Publikacja: 03.11.2022 15:30

Tinder coraz popularniejszy mimo kryzysu. Więcej zarabia, choć nie ma prezesa

Foto: Bloomberg

Właściciel Tindera twierdzi, że liczba płatnych subskrypcji aplikacji randkowej wzrosła o 7 procent i to na całym świecie w okresie od lipca do września. Match Group, która jest również właścicielem Hinge i OkCupid, poinformowała, że ogólna sprzedaż wzrosła do 810 mln dolarów w tym kwartale. Może jednak okazać się, że światowe spowolnienie uderzy także w biznes randkowy – informuje BBC.

Tinder, to jedna z najpopularniejszych aplikacji randkowych na świecie. Aplikacja odnotowała wzrost sprzedaży i liczby użytkowników w ciągu trzech miesięcy poprzedzających wrzesień. Firma, która oferuje także bezpłatną wersję swojej usługi, poinformowała, że wzrost zainteresowań aplikacja związany jest z wprowadzeniem w wersji na komputer funkcjonalnością, która pozwala użytkownikom przesuwać palcem w prawo i w lewo, wybierając potencjalnego kandydata lub kandydatkę na rankę. Match Group poinformowała, że ma około 100 milionów aktywnych użytkowników, z których lwią część stanowią użytkownicy Tindera.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Globalne Interesy
AI jak słup ogłoszeniowy? Reklamę w sieci czeka rewolucja
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Globalne Interesy
Apple wprowadzi zupełnie nową kategorię sprzętu. To będzie starcie gigantów
Globalne Interesy
„Zabójca smartfonów" na horyzoncie. Wziął się za niego gigant AI
Globalne Interesy
Donald Trump bije w Apple. Grozi potężnymi cłami
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Globalne Interesy
Koniec Viaplay w Polsce. Skandynawowie odkryli karty. Co z abonentami?
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont