Elon Musk w BBC: Twitter może zostać sprzedany. „To była niezła kolejka górska”

Miliarder przyznał, że prowadzenie serwisu było dla niego dość bolesne, choć po zwolnieniach zaczyna wychodzić na zero, a reklamodawcy wracają. Jego zdaniem lepiej też walczy z dezinformacją, choć analitycy są innego zdania.

Publikacja: 12.04.2023 12:47

Elon Musk przyznaje, że prowadzenie firmy było dość bolesne i był to prawdziwy rollercoaster

Elon Musk przyznaje, że prowadzenie firmy było dość bolesne i był to prawdziwy rollercoaster

Foto: Bloomberg

Wywiad Elona Muska dla BBC transmitowany był na żywo z centrali Twittera, dotyczył również masowych zwolnień, dezinformacji i jego nawyków pracy. Jednak prawdopodobnie mógł też być reakcja na bardzo krytyczne prognozy dla wyników Twittera, które analitycy z firmy Insider Intelligence prognozują w 2023 r. na ok 3 mld dol. czyli 28 proc. mniej niż rok temu.

Musk w wywiadzie przyznaje, że prowadzenie firmy było dość bolesne i był to prawdziwy rollercoaster, dodając, że sprzeda firmę, jeśli pojawi się odpowiedni kupiec. Nie odpowiedział wprost czy żałuje zakupu firmy za 44 mld dol. - Poziom bólu był bardzo wysoki, to nie była jakaś impreza. To nie było nudne. To była niezła kolejka górska - mówił BBC.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Globalne Interesy
Pierwszy zgrzyt na linii Elon Musk – Donald Trump. Krytyka gigantycznej inwestycji
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Globalne Interesy
Elon Musk uderza w Wikipedię i chce zablokować finansowanie. Poszło o „salut rzymski”
Globalne Interesy
Donald Trump chce wygrać kluczowy wyścig. Nawet pół biliona dolarów na „Stargate”
Globalne Interesy
Netflix w natarciu: bije rekordy i mocno podnosi ceny
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Globalne Interesy
Intel trafi w ręce Elona Muska? Przymiarki do gigantycznej transakcji
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej