Reklama

Twitter wart już tylko jedną trzecią tego, co zapłacił Musk. Możliwy zakaz w UE

Serwisowi społecznościowemu, przejętemu przez miliardera jesienią ubiegłego roku grozi nie tylko dalszy spadek wartości, ale i konflikt z europejskimi regulatorami po wycofaniu się z unijnego kodeksu dobrych praktyk dotyczących walki z dezinformacją.

Publikacja: 31.05.2023 14:07

Mimo spadku wartości Twittera Elon Musk powiększył od początku roku swój majątek o 48 mld dol. o do

Mimo spadku wartości Twittera Elon Musk powiększył od początku roku swój majątek o 48 mld dol. o do 187 mld dol.

Foto: Bloomberg

Fidelity policzyła wartość Twittera, dokonując zmian w wycenie księgowej swoich udziałów w tej spółce. To nie pierwsze dokonane przez nią cięcie oceny wartości tego popularnego serwisu społecznościowego. Pierwszego dokonała już w listopadzie zeszłego roku. Wówczas eksperci Fidelity oceniali, że Twitter jest warty 44 proc. tego, co zapłacił za niego miliarder Elon Musk, który w październiku 2022 r. przejął go za 44 mld USD. Musk sam jednak przyznaje, że mocno przepłacił za tę platformę. Niedawno przyznał, że jest ona warta "mniej niż połowę" tego, ile na nią wydał.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Jak Nvidia wygrała boom AI. Jej szef to niezwykle barwna postać
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Globalne Interesy
Nvidia przebiła 5 bln dolarów wartości. To więcej niż PKB Niemiec
Globalne Interesy
Meta zwalnia setki pracowników od AI. Co naprawdę dzieje się w Dolinie Krzemowej?
Globalne Interesy
Roboty zastąpią pół miliona ludzi. Amazon szykuje największą automatyzację w historii
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Globalne Interesy
Gigant sztucznej inteligencji rzuca rękawicę Google. Atlas pokona Chrome?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama