Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.06.2025 06:19 Publikacja: 13.06.2023 17:43
Amazon podaje, że brokerzy fałszywych recenzji, którzy działają na szeroką skalę, są problemem globalnym wpływającym na opinie klientów na całym świecie i w wielu sektorach przemysłu
Foto: David Paul Morris/Bloomberg
Koncern rozpoczął globalną ofensywę na rzecz wyeliminowania fałszywych recenzji i ukarania nieuczciwych podmiotów, których działalność bazuje na zorganizowanym handlu nieprawdziwymi opiniami. Dla konsumentów opinie innych osób to jedno z głównych kryteriów oceny produktów. W 2022 roku aż 125 mln klientów zamieściło prawie 1,5 mld recenzji i ocen w sklepach Amazon.
Obowiązująca od stycznia dyrektywa Omnibus zabrania zamieszczania fałszywych opinii, jak i blokowania zamieszczania krytycznych głosów od konsumentów, ale nadal bywa z tym różnie. UOKIK nałożył już pierwsze kary za handel fałszywymi opiniami, ale zjawisko nie znika.
Choć szef firmy Anthropic zapowiedział prawdziwą rzeź pracowników umysłowych i bezrobocie, inni eksperci uspokaj...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Kosmiczne plany Stanów Zjednoczonych i wycena motoryzacyjnego giganta z USA – to one jak na razie najmocniej uci...
Rosyjska agencja kosmiczna ogłosiła ambitny plan dotyczący lotów na Czerwoną Planetę. Roskosmos chce zbudować ra...
Gigantyczny system obrony antyrakietowej ma chronić terytorium USA i jest niezwykłym wyzwaniem technologicznym....
To musiało się tak skończyć – w wyszukiwaniach i odpowiedziach chatbotów pojawią się sponsorowane treści. Takie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas