Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2025 15:04 Publikacja: 29.02.2024 12:48
Netflix z ofertą reklamową w Polsce
Foto: Bloomberg
Według analityków UBS Securities Netflix podniesie ceny w swoich planach taryfowych w 2024 r., by dalej przyspieszać wzrost przychodów i zysków. Firma chce korzystać z dalszego zmniejszania się oglądalności telewizji.
- Spodziewamy się podwyżek stawek w tym roku – napisali analitycy UBS pod przewodnictwem Johna Hodulika w notatce z 27 lutego. To, wraz ze wzrostem przychodów z reklam i znacznym wzrostem liczby abonentów, powinno zwiększyć przychody firmy w 2024 r. o 15 proc. w porównaniu z 7 proc. wzrostem w 2023 r.
Synowie prezydenta Donalda Trumpa wchodzą na rynek telefonii komórkowej i zapowiadają rywalizację z obecnymi ope...
Nowa usługa autonomicznych taksówek ma odwrócić spadkowy trend Tesli i zrewolucjonizować transport miejski. Rywa...
Producent kultowej lalki Barbie, firma Mattel, ogłosił przełomową współpracę z OpenAI – twórcą ChatGPT. Celem pa...
Zirytowany postępem prac nad projektem Llama 4, szef Mety, właściciela Facebooka i Instagrama, Mark Zuckerberg p...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Koncern z Cupertino podczas konferencji WWDC 2025 zaprezentował największe od lat zmiany w swoich systemach oper...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas