Reklama
Rozwiń
Reklama

Tysiąc Hindusów w roli sztucznej inteligencji. Porażka sklepów Amazona

Sieć Amazon Fresh rezygnuje z punktów z technologią „Just Walk Out”. W zamian będzie śledziła zakupy na poziomie sklepowego wózka. Przy okazji wyszło na jaw, że brak obsługi sklepu oznaczał jej przeniesienie do Indii, gdzie faktycznie udawała AI.

Publikacja: 04.04.2024 15:18

Amazon zrezygnował z punktów z technologią „Just Walk Out”. Pomysł z przeniesienim obsługi do Indii

Amazon zrezygnował z punktów z technologią „Just Walk Out”. Pomysł z przeniesienim obsługi do Indii nie wypalił

Foto: Adobe Stock

Zgodnie z informacjami z wewnętrznych e-maili Amazona, do których dotarł serwis GeekWire, Amazon Web Services zwolni kilkaset osób w zespole ds. technologii sklepów „fizycznych”. Ma to wpłynąć na zespoły zajmujące się sklepami Amazon Fresh.

Czujniki i kamery nie dały rady

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Globalne Interesy
Dzięki AI zmniejszył zatrudnienie o połowę. Szef Klarny zapowiada szok na rynku pracy
Globalne Interesy
Wybrali akcje z pomocą AI i… zarobili 55 proc. Chatbot to nowy guru inwestycyjny
Globalne Interesy
Twórca ChatGPT w opałach. Pozwy, oskarżenia o monopol i rosnąca siła rywala z Google
Globalne Interesy
Pokolenie Z w pułapce sztucznej inteligencji. Nowy raport nie pozostawia złudzeń
Globalne Interesy
Trump atakuje Microsoft. Domaga się zwolnienia byłej doradczyni Obamy
Reklama
Reklama