Reklama
Rozwiń
Reklama

Tysiąc Hindusów w roli sztucznej inteligencji. Porażka sklepów Amazona

Sieć Amazon Fresh rezygnuje z punktów z technologią „Just Walk Out”. W zamian będzie śledziła zakupy na poziomie sklepowego wózka. Przy okazji wyszło na jaw, że brak obsługi sklepu oznaczał jej przeniesienie do Indii, gdzie faktycznie udawała AI.

Publikacja: 04.04.2024 15:18

Amazon zrezygnował z punktów z technologią „Just Walk Out”. Pomysł z przeniesienim obsługi do Indii

Amazon zrezygnował z punktów z technologią „Just Walk Out”. Pomysł z przeniesienim obsługi do Indii nie wypalił

Foto: Adobe Stock

Zgodnie z informacjami z wewnętrznych e-maili Amazona, do których dotarł serwis GeekWire, Amazon Web Services zwolni kilkaset osób w zespole ds. technologii sklepów „fizycznych”. Ma to wpłynąć na zespoły zajmujące się sklepami Amazon Fresh.

Czujniki i kamery nie dały rady

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Globalne Interesy
Z Epsteinem wymieniał maile o swojej studentce. Larry Summers ochodzi z zarządu OpenAI
Globalne Interesy
Miliardy dolarów zagrożone. Wszystko przez AI. Czeka nas powtórka kryzysu?
Globalne Interesy
Ten koncern zmienia pracownicze standardy. Będzie rozliczał z wykorzystania AI
Globalne Interesy
Wyścig zbrojeń w AI przyspiesza. To narzędzie Google'a ma zdetronizować ChatGPT
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Globalne Interesy
Popłoch na rynku chipów. Gigant śrubuje ceny, korzystając z wielkiego popytu na AI
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama