Tysiąc Hindusów w roli sztucznej inteligencji. Porażka sklepów Amazona

Sieć Amazon Fresh rezygnuje z punktów z technologią „Just Walk Out”. W zamian będzie śledziła zakupy na poziomie sklepowego wózka. Przy okazji wyszło na jaw, że brak obsługi sklepu oznaczał jej przeniesienie do Indii, gdzie faktycznie udawała AI.

Publikacja: 04.04.2024 15:18

Amazon zrezygnował z punktów z technologią „Just Walk Out”. Pomysł z przeniesienim obsługi do Indii

Amazon zrezygnował z punktów z technologią „Just Walk Out”. Pomysł z przeniesienim obsługi do Indii nie wypalił

Foto: Adobe Stock

Zgodnie z informacjami z wewnętrznych e-maili Amazona, do których dotarł serwis GeekWire, Amazon Web Services zwolni kilkaset osób w zespole ds. technologii sklepów „fizycznych”. Ma to wpłynąć na zespoły zajmujące się sklepami Amazon Fresh.

Czujniki i kamery nie dały rady

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Globalne Interesy
„Złota kopuła” Trumpa ma ochronić Amerykę przed rakietami. Chce ją zbudować Musk
Globalne Interesy
Ogromna awaria Spotify. Nie działa na całym świecie
Globalne Interesy
Multimiliarder tworzy nowy serwis społecznościowy. To cios w Muska i Zuckerberga
Globalne Interesy
Meta wyszkoli AI na wpisach na Facebooku. Będą kontrowersje
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Globalne Interesy
Nie Trzaskowski, Nawrocki czy Mentzen. To ci kandydaci podbili internet po debacie