Tysiąc Hindusów w roli sztucznej inteligencji. Porażka sklepów Amazona

Sieć Amazon Fresh rezygnuje z punktów z technologią „Just Walk Out”. W zamian będzie śledziła zakupy na poziomie sklepowego wózka. Przy okazji wyszło na jaw, że brak obsługi sklepu oznaczał jej przeniesienie do Indii, gdzie faktycznie udawała AI.

Publikacja: 04.04.2024 15:18

Amazon zrezygnował z punktów z technologią „Just Walk Out”. Pomysł z przeniesienim obsługi do Indii

Amazon zrezygnował z punktów z technologią „Just Walk Out”. Pomysł z przeniesienim obsługi do Indii nie wypalił

Foto: Adobe Stock

Zgodnie z informacjami z wewnętrznych e-maili Amazona, do których dotarł serwis GeekWire, Amazon Web Services zwolni kilkaset osób w zespole ds. technologii sklepów „fizycznych”. Ma to wpłynąć na zespoły zajmujące się sklepami Amazon Fresh.

Czujniki i kamery nie dały rady

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Globalne Interesy
Zagrożona produkcja F-35, rakiet czy robotów Tesli. Chiny wiedziały, gdzie uderzyć
Globalne Interesy
Rośnie zaintersowanie Konstytucją 3 maja. Polacy szukają w sieci informacji
Globalne Interesy
Superkomputer za 200 mld dol. i zasilany przez dziewięć reaktorów. Nadchodzą giganci
Globalne Interesy
Apple porzuca współpracę z Chinami? Przeniesie produkcję iPhone’ów do tego kraju
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Globalne Interesy
Deepseek i inne boty posłuszne władzy. Przyłapano je na kłamstwach i cenzurze