Aktualizacja: 18.05.2025 04:56 Publikacja: 23.10.2024 11:26
Aplikacja spod znaku sowy wchodzi na nowe obszary, m.in. lekcje matematyki i muzykę
Foto: Gabby Jones/Bloomberg
Naukę języków obcych coraz wcześniej wspomagają aplikacje, które według Business on Apps wygenerowały w 2023 r. 1,08 mld dolarów przychodów. Najwięcej zarobiło Duolingo, aż 531 mln dol., zdecydowanie dominując nad rywalami takimi jak choćby Babbel, Rosetta Stone czy Busuu. Aplikacja ta ma dziś ok. 500 mln zarejestrowanych użytkowników, a 34 mln osób korzysta z niej przynajmniej raz dziennie. Odnotowuje też największą miesięczną liczbę pobrań wynoszącą 14,5 mln. Jej znakiem rozpoznawczym jest zielona sowa o imieniu Duo, która stała się viralem, jest też bohaterką licznych memów. Oferta Duolingo obejmuje 100 różnych kursów w 40 językach. Należą do nich także języki rzadko używane, jak hawajski, navajo i gaelicki, a nawet fikcyjny język High Valyrian z „Gry o Tron”.
Amerykański Departament Handlu ogłosił, że wycofuje wprowadzone przez administrację Bidena restrykcje dotyczące...
Aircar 2 – znany pod tą nazwą pojazd, wyprodukowany u naszych południowych sąsiadów – potrafi zmieniać swoją kon...
Na początku przyszłego tygodnia południowokoreański koncern pokaże swojego najnowszego smartfona. Mowa o Galaxy...
Bill Gates zadeklarował, że do 2045 roku przekaże najuboższym niemal cały swój majątek – 200 mld dolarów. Ostro...
USA naciskają na kraje objęte cłami, aby korzystały z usług sieci Starlink Elona Muska. Są rządy, które wierzą,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas