Reklama
Rozwiń
Reklama

Streaming i chmura zdominują gry wideo. Producenci muszą się łączyć

70 proc. firm sektora gier wideo spodziewa się, że w ciągu pięciu lat rynek stanie się bardziej wymagający niż dotąd. – Producenci stoczą ciężką walkę o nowych graczy.

Publikacja: 12.12.2019 06:02

Streaming i chmura zdominują gry wideo. Producenci muszą się łączyć

Foto: Shutterstock

Choć game deweloperzy i dystrybutorzy w świecie cyfrowej rozrywki mogli już się przyzwyczaić do zwyżek, to do 2024 r. będą musieli włożyć znacznie więcej wysiłku, by zapracować na dobry wynik. Eksperci mówią wręcz o nowej erze wyzwań związanych z wolniej przyrastającą liczbą graczy czy rosnącą konkurencją.

CZYTAJ TAKŻE: Deszcz polskich premier. Za pszczołą polecą kolejne gry

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gry & e-Sport
Rewolucja w grach: AI tworzy postacie, które myślą jak ludzie
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama