Zimny prysznic dla branży gier

Wśród branż, w których przecena jest bardzo dobrze widoczna, prym wiodą producenci gier – zarówno notowani na rynku głównym, jak i na NewConnect.

Publikacja: 25.02.2020 16:01

Zimny prysznic dla branży gier

Foto: cyfrowa.rp.pl

Tak mocna przecena ma związek z trwającą już od dłuższego czasu hossą w sektorze, mającą w przypadku wielu studiów niewiele wspólnego z ich fundamentami.

– Rynek jest rozgrzany. Co chwila powstają nowe studia, a ich wyceny na giełdzie rosną – mimo że wiele z tych firm nie może jeszcze się pochwalić żadnym sukcesem. I nie mówię o zyskach, ale choćby zapisach na Steam Wishlist (lista życzeń-red.) – mówił Krzysztof Kostowski, prezes i główny założyciel PlayWaya, w niedawnym wywiadzie dla „Parkietu”. Podkreślał, że poziom niewyedukowania rynku podczas hossy jest wysoki.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10