Reklama
Rozwiń
Reklama

Zimny prysznic dla branży gier

Wśród branż, w których przecena jest bardzo dobrze widoczna, prym wiodą producenci gier – zarówno notowani na rynku głównym, jak i na NewConnect.

Publikacja: 25.02.2020 16:01

Zimny prysznic dla branży gier

Foto: cyfrowa.rp.pl

Tak mocna przecena ma związek z trwającą już od dłuższego czasu hossą w sektorze, mającą w przypadku wielu studiów niewiele wspólnego z ich fundamentami.

– Rynek jest rozgrzany. Co chwila powstają nowe studia, a ich wyceny na giełdzie rosną – mimo że wiele z tych firm nie może jeszcze się pochwalić żadnym sukcesem. I nie mówię o zyskach, ale choćby zapisach na Steam Wishlist (lista życzeń-red.) – mówił Krzysztof Kostowski, prezes i główny założyciel PlayWaya, w niedawnym wywiadzie dla „Parkietu”. Podkreślał, że poziom niewyedukowania rynku podczas hossy jest wysoki.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month W duecie taniej i korzystaj podwójnie! Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Gry & e-Sport
Rewolucja w grach: AI tworzy postacie, które myślą jak ludzie
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama