Zimny prysznic dla branży gier

Wśród branż, w których przecena jest bardzo dobrze widoczna, prym wiodą producenci gier – zarówno notowani na rynku głównym, jak i na NewConnect.

Publikacja: 25.02.2020 16:01

Zimny prysznic dla branży gier

Foto: cyfrowa.rp.pl

Tak mocna przecena ma związek z trwającą już od dłuższego czasu hossą w sektorze, mającą w przypadku wielu studiów niewiele wspólnego z ich fundamentami.

– Rynek jest rozgrzany. Co chwila powstają nowe studia, a ich wyceny na giełdzie rosną – mimo że wiele z tych firm nie może jeszcze się pochwalić żadnym sukcesem. I nie mówię o zyskach, ale choćby zapisach na Steam Wishlist (lista życzeń-red.) – mówił Krzysztof Kostowski, prezes i główny założyciel PlayWaya, w niedawnym wywiadzie dla „Parkietu”. Podkreślał, że poziom niewyedukowania rynku podczas hossy jest wysoki.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?