– Znacznie przybliża nas to do realizacji głównego celu naszej średnioterminowej strategii, czyli premiery jednej własnej gry co 12-18 miesięcy – ocenia prezes. Przypomina, że w przeszłości premiery spółki dzieliły znacznie dłuższe przerwy.
11 bit studios rozwija też wydawnictwo, które w 2019 r. odpowiadało za około 40 proc. przychodów. W portfelu wydawniczym spółka ma obecnie trzy nowe tytuły.
W planach jest zwiększenie zatrudnienia. Do końca tego roku liczba pracowników powinna wzrosnąć do 190-200. Spółka sygnalizuje, że w nowym biurze, do którego przeniosła się miesiąc temu, znajdą się miejsca pracy dla ponad trzystu osób.
CZYTAJ TAKŻE: 11 bit studios wierzy we „Frostpunka”. Kolejny ma być „Projekt 8”
Kapitalizacja 11 bit studios wynosi obecnie 820 mln zł. W czwartek przed południem kurs spada o niespełna 1 proc. do 360 zł.