Aktualizacja: 24.05.2025 22:07 Publikacja: 26.03.2020 13:53
Foto: mat. pras.
– Znacznie przybliża nas to do realizacji głównego celu naszej średnioterminowej strategii, czyli premiery jednej własnej gry co 12-18 miesięcy – ocenia prezes. Przypomina, że w przeszłości premiery spółki dzieliły znacznie dłuższe przerwy.
11 bit studios rozwija też wydawnictwo, które w 2019 r. odpowiadało za około 40 proc. przychodów. W portfelu wydawniczym spółka ma obecnie trzy nowe tytuły.
Napięcie związane z wojną za naszą wschodnią granicą i obawy o rozprzestrzenienie się konfliktu na nasze terytor...
Brytyjski deweloper Sports Interactive, twórca serii Football Manager poinformował o odwołaniu premiery najnowsz...
Chciałem, aby fotele Diablo Chairs stały się symbolem stylu, odważnego designu i niezawodności. Bez wątpienia by...
Zeszły rok był pełen rozczarowań. Ten zapowiada się ciekawiej. Gracze czekają na premierę „The Alters” i wieści...
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatnicz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas