Kupił pracownikom „Cyberpunka” i dał dzień wolny na grę

Httpool, największy partner reklamowy Twittera, który ostatnio wspierał CD Projekt Red przy premierze „Cyberpunka 2077”, przekazał swoim pracownikom wyjątkowy prezent. Ci, którzy zdeklarowali się jako fani gier, otrzymali bezpłatnie dostęp do najnowszego tytułu warszawskiego studia, a dodatkowo dzień wolny na granie.

Publikacja: 11.12.2020 14:03

Kupił pracownikom „Cyberpunka” i dał dzień wolny na grę

Foto: Youtube, mat. pras.

– Udział w przygotowaniach do kampanii „Cyberpunk 2077” na Twitterze był doświadczeniem jedynym w swoim rodzaju – mówi Michał Witkowski, Twitter Client Solution Manager w Httpool w Polsce. Jako zapalony gracz, Michał był bezpośrednio zaangażowany w tę kampanię.

Ale z akcji korzystają pracownicy na całym świecie. Dla Madary Dakse, Httpool TikTok Ads Client Managerki, fakt, że w grze występuje aktor Keanu Reeves to dodatkowy atut. – Jestem wielką fanką Keanu Reevesa, a teraz występuje on w tej najbardziej oczekiwanej grze w historii. Jestem gotowa poprawić swój 40-godzinny rekord gry, aby stanąć z nim twarzą w twarz – podkreśla.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?