Reklama
Rozwiń

Kupił pracownikom „Cyberpunka” i dał dzień wolny na grę

Httpool, największy partner reklamowy Twittera, który ostatnio wspierał CD Projekt Red przy premierze „Cyberpunka 2077”, przekazał swoim pracownikom wyjątkowy prezent. Ci, którzy zdeklarowali się jako fani gier, otrzymali bezpłatnie dostęp do najnowszego tytułu warszawskiego studia, a dodatkowo dzień wolny na granie.

Publikacja: 11.12.2020 14:03

Kupił pracownikom „Cyberpunka” i dał dzień wolny na grę

Foto: Youtube, mat. pras.

– Udział w przygotowaniach do kampanii „Cyberpunk 2077” na Twitterze był doświadczeniem jedynym w swoim rodzaju – mówi Michał Witkowski, Twitter Client Solution Manager w Httpool w Polsce. Jako zapalony gracz, Michał był bezpośrednio zaangażowany w tę kampanię.

Ale z akcji korzystają pracownicy na całym świecie. Dla Madary Dakse, Httpool TikTok Ads Client Managerki, fakt, że w grze występuje aktor Keanu Reeves to dodatkowy atut. – Jestem wielką fanką Keanu Reevesa, a teraz występuje on w tej najbardziej oczekiwanej grze w historii. Jestem gotowa poprawić swój 40-godzinny rekord gry, aby stanąć z nim twarzą w twarz – podkreśla.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku