Kupił pracownikom „Cyberpunka” i dał dzień wolny na grę

Httpool, największy partner reklamowy Twittera, który ostatnio wspierał CD Projekt Red przy premierze „Cyberpunka 2077”, przekazał swoim pracownikom wyjątkowy prezent. Ci, którzy zdeklarowali się jako fani gier, otrzymali bezpłatnie dostęp do najnowszego tytułu warszawskiego studia, a dodatkowo dzień wolny na granie.

Publikacja: 11.12.2020 14:03

Kupił pracownikom „Cyberpunka” i dał dzień wolny na grę

Foto: Youtube, mat. pras.

– Udział w przygotowaniach do kampanii „Cyberpunk 2077” na Twitterze był doświadczeniem jedynym w swoim rodzaju – mówi Michał Witkowski, Twitter Client Solution Manager w Httpool w Polsce. Jako zapalony gracz, Michał był bezpośrednio zaangażowany w tę kampanię.

Ale z akcji korzystają pracownicy na całym świecie. Dla Madary Dakse, Httpool TikTok Ads Client Managerki, fakt, że w grze występuje aktor Keanu Reeves to dodatkowy atut. – Jestem wielką fanką Keanu Reevesa, a teraz występuje on w tej najbardziej oczekiwanej grze w historii. Jestem gotowa poprawić swój 40-godzinny rekord gry, aby stanąć z nim twarzą w twarz – podkreśla.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Gry & e-Sport
„Fallout”, czyli drugie życie wielkiego przeboju. Gry wideo łączą się z filmami
Gry & e-Sport
Palestyńczyk mści się za rodzinę. Gry wideo szybko reagują na wydarzenia
Gry & e-Sport
„Niezwyciężony” według Lema z dobrymi ocenami. Gorzej z zainteresowaniem graczy
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Gry & e-Sport
Dziś premiera „Niezwyciężonego”. To gra oparta na powieści Stanisława Lema