Gry kupujemy już online, a nie na nośnikach

Dni gier na fizycznych nośnikach wydają się być policzone. Płyty w atrakcyjnych opakowaniach przyciągających wzrok były hitem sprzedaży ostatnich kilkunastu ostatnich lat, ale w ostatnim czasie ten model sprzedaży zabija cyfrowa dystrybucja.

Publikacja: 29.04.2019 23:00

Gry kupujemy już online, a nie na nośnikach

Foto: bloomberg

O skali tego zjawiska mogą świadczyć dane z rynku brytyjskiego i amerykańskiego, gdzie 80 proc. sprzedaży gier w 2018 r. odbyło się online. W Wlk. Brytanii popyt na gry pudełkowe stopniał w zeszłym roku o prawie 3 proc., przy czym dystrybucja cyfrowa skoczyła o ponad 12 proc.

CZYTAJ TAKŻE: Jesteś dobry w gry wideo? Możesz zarabiać krocie

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Diablo Chairs i Jan Nowak rewolucjonizują rynek
Gry & e-Sport
W 2025 r. polscy producenci gier szykują premiery. Kto może odnieść sukces?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Gry & e-Sport
Rozczarowująca premiera gry „Frostpunk 2” wstrząsnęła giełdą. Co poszło nie tak?
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń