Reklama

Nie tylko skórki. Polacy robią innowacyjny biznes na graczach

W branży e-rozrywki zarabia się już nie tylko na produkcji gier czy sprzętu do cyfrowej zabawy, ale również na sprzedaży tzw. skórek, a nawet ubezpieczaniu wirtualnych osiągnięć w trakcie rozgrywki.

Publikacja: 13.01.2020 21:00

Nie tylko skórki. Polacy robią innowacyjny biznes na graczach

Foto: Bloomberg

Rodzimy startup SkinWallet stworzył platformę do handlu „cyfrowymi dobrami”. Serwis, który służy do automatycznej wyceny i sprzedaży np. broni, tzw. skórek (wygląd postaci w grach, ulepszenia bohaterów) czy wirtualnych przedmiotów rośnie jak na drożdżach i już wybiera się na warszawską giełdę. Inna polska spółka, Protect.me, wdrożyła właśnie ubezpieczenia dla graczy i nie chodzi tylko o polisę na drogi sprzęt, ale również ubezpieczenia kont w grach czy nawet cyfrowych „łupów” zdobytych w trakcie zabawy. W ramach innowacyjnej usługi współpracuje z TU Europa.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gry & e-Sport
Rewolucja w grach: AI tworzy postacie, które myślą jak ludzie
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama