W trakcie trzech kwartałów 2019 r. przychody grupy wyniosły 37 mln zł i były wyższe o 10 mln zł niż rok temu. W samym III kwartale przychody osiągnęły rekordowy w historii grupy poziom 14,8 mln zł. Z kolei wynik EBTDA w trakcie trzech kwartałów wyniósł 1,2 mln zł. Natomiast na poziomie operacyjnym oraz netto grupa zanotowała stratę – odpowiednio w wysokości 3 mln zł oraz 2,9 mln zł.
CZYTAJ TAKŻE: Są pierwsze polskie ofiary wojny handlowej USA z Chinami
– Ze względu na znaczący wzrost organizacji, a co za tym idzie bazy kosztowej oraz wysoki poziom wydatków na pozyskiwanie użytkowników oraz jednorazowe koszty związane z IPO, na poziomie operacyjnym i netto po III kwartałach zanotowaliśmy stratę. Jest to jednak nieodzowny koszt dynamicznego rozwoju grupy. Jestem przekonany, że nowe perspektywiczne debiuty, dostosowane budżety marketingowe oraz prowadzone działania zmierzające do poprawy efektywności kosztowej przyniosą pozytywne efekty – przekonuje, cytowany w komunikacie prezes spółki Marcin Olejarz.
W maju spółka pozyskała w ofercie publicznej 24,7 mln zł. Środki przeznaczane są na rozwój gier oraz pozyskiwanie użytkowników. Akcje w IPO spółka sprzedawała po cenie wynoszącej 19 zł.
CZYTAJ TAKŻE: Producent gier mobilnych wszedł na giełdę z przytupem