Reklama

Biznes poznaje wielką moc cyfrowej rozrywki

Największe światowe marki biorą się do sponsoringu imprez gamingowych. Potencjał tego rynku doceniły m.in. Mercedes, DHL, STS i Totalizator Sportowy.

Publikacja: 25.02.2019 21:50

Mercedes jest jednym z największych sponsorów e-sportu

Mercedes jest jednym z największych sponsorów e-sportu

Foto: bloomberg

Obecność e-sportu w telewizyjnych ramówkach nikogo już nie dziwi. Pozwala ona nie tylko zwiększyć zainteresowanie graczy i fanów, ale również daje różnego rodzaju firmom przestrzeń do reklamy marki. Jak tłumaczy Konrad Ozimek, menedżer Deloitte Sports Business Group, coraz większa liczba podmiotów z branż niekojarzonych pierwotnie z e-sportem jest zainteresowana taką aktywnością. – Na rynek e-sportowy wchodzą producenci samochodów, banki czy firmy farmaceutyczne. Jest to dla nich nowy kanał komunikacji – podkreśla.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gry & e-Sport
Rewolucja w grach: AI tworzy postacie, które myślą jak ludzie
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Gry & e-Sport
Już jest hitem w USA. CD Projekt pokazał zwiastun „Wiedźmina 4” z niezwykłą grafiką
Gry & e-Sport
Kiedy pojawi się czwarty Wiedźmin? CD Projekt odsłania kolejne karty
Gry & e-Sport
A jednak wojna… Kontrowersyjna gra o rosyjskiej inwazji na Polskę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Gry & e-Sport
Cios dla graczy. Popularny menadżer piłkarski nie zostanie wydany
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama