YouTube

CI Games ujawniło dziś datę premiery swojej najnowszej gry. Czy stanie się ona globalnym hitem?

„Sniper Ghost Warrior Contracts”  – najnowsza część snajperskiej serii – zadebiutuje  22 listopada 2019 r. na całym świecie na konsolach Xbox One, PlayStation 4 i komputerach PC.

– Premiera najnowszej odsłony „Snipera” odbędzie się w gorącym okresie przedświątecznym. To globalna data premiery zarówno na konsole jak i na komputery PC. Będziemy z nią dobrze widoczni na półkach sklepów na całym świecie, poprzez naszą własną dystrybucję w USA oraz sieć międzynarodowych partnerów dystrybucyjnych – podkreśla Marek Tymiński, prezes CI Games. Dodaje, że tego dnia grę będzie można również kupić w kanałach cyfrowych. Szacuje, że już w ciągu pierwszego roku sprzedaży właśnie z nich pochodzić będzie większość  zysków spółki.

CZYTAJ TAKŻE: CI Games finiszuje z nową grą. Czy to będzie dobry strzał?

„Sniper Ghost Warrior Contracts” to czwarta część snajperskiej serii CI Games. Firma deklaruje, że najnowszy tytuł będzie wyjątkowy – ma  oferować realistyczne i pełne napięcia scenariusze oparte na misjach, czyli tytułowych kontraktach.

CI Games będzie samodzielnie dystrybuował grę na rynku amerykańskim. W pozostałych krajach będzie współpracował z dystrybutorami. Kluczowym partnerem spółki w tym obszarze jest Koch Media, które odpowiada za dystrybucję gry m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Hiszpanii i we Włoszech.

CZYTAJ TAKŻE: Po Sapkowskim czas na Lema. Będzie kolejny hit?

Flagowymi tytułami CI Games są tytuły „Lords of the Fallen” i „Sniper Ghost Warrior”. Sprzedaż gier z tej ostatniej serii przekroczyła 7 mln egzemplarzy. Premiera trzeciej części odbyła się w 2017 r. i wypadła poniżej oczekiwań. CI Games deklarowało, że wyciągnęło wnioski i czwarta część serii ma być już zdecydowanie lepiej dopracowana.

Pieniądze na powiększenie zespołu deweloperskiego i wsparcie działań marketingowych firma pozyskała z niedawnej emisji akcji. 9 sierpnia Sąd Rejonowy zarejestrował podwyższenie kapitału zakładowego.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Leopard z Gliwic rusza w kosmos

Polska spółka KP Labs dostarczy Kanadyjczykom technologię, która ma wesprzeć ich misję kosmiczną. Chodzi ...

Nie tylko CD Projekt. Inni producenci gier też mają kosmiczne wyceny

CD Projekt odrobił już sporą część piątkowych strat. Drożeją też inne studia. Inwestorzy najwyraźniej ...

TikTok z przytupem wchodzi do Polski. Chce też przyciągnąć biznes

Chińska platforma, na której użytkownicy prezentują krótkie treści wideo, głównie amatorskich teledysków, uruchomiła swoje ...

Impact`19. W międzynarodowym ekosystemie innowacji

W dniach 21-22 maja Kraków stanie się najważniejszym punktem na gospodarczej mapie Europy Środkowo-Wschodniej. ...

YouTube i internetowi influencerzy robią z dzieci analfabetów

Nauczyciele z Korei Południowej dostrzegli związek między popularnością internetowych filmów a coraz gorszymi umiejętnościami ...

Sponsor Donalda Trumpa chce się pozbyć prezesa Twittera

Jeden z najzamożniejszych sponsorów prezydenta Donalda Trumpa i Partii Republikańskiej kupił „znaczący” pakiet akcji ...