Reklama
Rozwiń
Reklama

Chronić każdy element

Coraz częściej obserwujemy ataki wykorzystujące ransomware – mówi Dariusz Fabiszewski, Dyrektor Generalny Cisco w Polsce.

Publikacja: 26.09.2016 21:06

Chronić każdy element

Foto: materiały prasowe

Rz: Jaki jest najbardziej zaskakujący rodzaj cyberzagrożeń, z jakim zetknęli się państwa klienci?

Dariusz Fabiszewski: Każdy rodzaj cyberzagrożeń i każdy cyberatak jest zaskakujący, jeśli firmy nie są odpowiednio przygotowane do ochrony przed nim. Może się to skończyć np. tym, że przejmując kontrolę nad automatem vendingowym, hakerzy włamią się do sieci firmy energetycznej, w której biurze ten automat stoi. Naszym klientom doradzamy, aby bezpieczeństwo traktowali jako integralną część strategii biznesowej. Rozwiązania bezpieczeństwa powinny być wdrażane jako kompleksowa architektura, która pozwoli na wgląd w firmową sieć w każdym jej miejscu i w każdym momencie – przed, w trakcie i po ataku.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
IT
Hakerzy, którzy zatrzymali Jaguara. Jak cyberatak wstrząsnął brytyjską gospodarką
IT
Dni wolne od pracy 2025/2026. Kiedy zaplanować długi urlop?
IT
Koniec z centrami danych na Ziemi? Google chce umieścić AI w kosmosie
IT
Przewodnik dla żurnalisty. Jak chronić media i ich odbiorców w dobie AI?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
IT
ING Hubs Poland tworzy nowy zespół do obsługi międzynarodowych procesów zakupowych
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama