Wirtualny asystent odpowie na pytania związane z koronawirusem

Ministerstwo Zdrowia we współpracy z IBM Polska uruchomiło wirtualnego asystenta, który dostępny jest w serwisie pacjent.gov.pl.

Publikacja: 25.03.2020 14:30

Wirtualny asystent odpowie na pytania związane z koronawirusem

Foto: Adobe Stock

Polacy mogą teraz online uzyskać szybką odpowiedź na najczęściej zadawane pytania dotyczące np. objawów, kwarantanny, leczenia, zasad przemieszczania się, postępowania w razie zachorowania lub podejrzenia choroby, pracy czy wprowadzonych w związku z epidemią aktów prawnych.

Wirtualny asystent został uruchomiony w serwisie pacjent.gov.pl i jest codziennie zasilany nowymi informacjami autoryzowanymi przez rządowe instytucje: Ministerstwo Zdrowia (MZ), Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) i Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ), tak by mógł odpowiadać na tysiące pytań zadawanych przez internautów.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
IT
Jaki prezent na Dzień Dziecka 2025? Polacy szukają pomysłów w sieci
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
IT
Snus rozbił bank w internecie. Co to jest?
Materiał Partnera
Optymalizacja IT bez kompromisów – gdzie szukać realnych oszczędności?
IT
Cyberbezpieczeństwo z poślizgiem. Dlaczego Polska się spóźnia z przepisami?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
IT
Jak Polacy obchodzą Dzień Matki? Tego najczęściej szukamy dziś w sieci
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont