Wirtualny asystent odpowie na pytania związane z koronawirusem

Ministerstwo Zdrowia we współpracy z IBM Polska uruchomiło wirtualnego asystenta, który dostępny jest w serwisie pacjent.gov.pl.

Publikacja: 25.03.2020 14:30

Wirtualny asystent odpowie na pytania związane z koronawirusem

Foto: Adobe Stock

Polacy mogą teraz online uzyskać szybką odpowiedź na najczęściej zadawane pytania dotyczące np. objawów, kwarantanny, leczenia, zasad przemieszczania się, postępowania w razie zachorowania lub podejrzenia choroby, pracy czy wprowadzonych w związku z epidemią aktów prawnych.

Wirtualny asystent został uruchomiony w serwisie pacjent.gov.pl i jest codziennie zasilany nowymi informacjami autoryzowanymi przez rządowe instytucje: Ministerstwo Zdrowia (MZ), Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) i Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ), tak by mógł odpowiadać na tysiące pytań zadawanych przez internautów.

Pozostało 80% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
IT
Nowa funkcja w Google Maps. Tym razem nie dla kierowców
IT
Nowy sposób przejmowania kont pocztowych. Cyberprzestępcy kradną pliki cookie
IT
Biznes musi znaleźć potężne pieniądze na cyberbezpieczeństwo. Nowe przepisy unijne
IT
Social media dopiero od 15. roku życia? Norwegia chce wprowadzić limit wiekowy
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
IT
Zaskakujące przyspieszenie. Polacy odrabiają cyfrowe zapóźnienie