Reklama
Rozwiń
Reklama

Wirtualny asystent odpowie na pytania związane z koronawirusem

Ministerstwo Zdrowia we współpracy z IBM Polska uruchomiło wirtualnego asystenta, który dostępny jest w serwisie pacjent.gov.pl.

Publikacja: 25.03.2020 14:30

Wirtualny asystent odpowie na pytania związane z koronawirusem

Foto: Adobe Stock

Polacy mogą teraz online uzyskać szybką odpowiedź na najczęściej zadawane pytania dotyczące np. objawów, kwarantanny, leczenia, zasad przemieszczania się, postępowania w razie zachorowania lub podejrzenia choroby, pracy czy wprowadzonych w związku z epidemią aktów prawnych.

Wirtualny asystent został uruchomiony w serwisie pacjent.gov.pl i jest codziennie zasilany nowymi informacjami autoryzowanymi przez rządowe instytucje: Ministerstwo Zdrowia (MZ), Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) i Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ), tak by mógł odpowiadać na tysiące pytań zadawanych przez internautów.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
IT
Rolnicy otwierają pola dla Polaków. Ratują się przed „klęską urodzaju”
IT
Zainteresowanie Polaków Strefą Gazy gwałtownie rośnie. Czego szukają w sieci?
IT
Firmy alarmują: to już koniec CV i rekrutacyjny chaos. ChatGPT w służbie kandydatów
IT
Uwaga na takie wiadomości WhatsApp. Wojska Obrony Cyberprzestrzeni wydały specjalny komunikat
IT
Cybermistrzostwa Europy ruszyły. Gospodarzem jest Warszawa
Reklama
Reklama