Aktualizacja: 30.04.2025 11:49 Publikacja: 27.09.2022 22:31
Foto: Bloomberg
Rosyjska kampania dezinformacji skierowana była głównie na Niemcy, ale także Francję, Włochy, Ukrainę i Wielką Brytanię. Od maja sieć ponad 60 stron internetowych podszywających się pod legalne organizacje informacyjne w Europie publikowała artykuły krytykujące Ukrainę i agitujące przeciwko zachodnim sankcjom nałożonym na Rosję - poinformowała Meta, właściciel Facebooka i Instagrama.
Koncern potwierdził także, że ta sama grupa zajmowała się publikowaniem i promowaniem artykułów, memów oraz filmów skierowanych przeciwko Ukrainie na takich platformach oraz portalach jak YouTube, Instagram, Telegram, Twitter i Change.org.
W ostatni dzień składania przez podatników deklaracji PIT mogło dojść do potężnego ataku na rządowy System Rejes...
Gdyby wybory prezydenckie w Polsce organizowano na podstawie popularności nazwisk kandydatów wpisywanych w wyszu...
Hakerzy wykorzystują śmierć papieża i atakują. Publikują fałszywe treści i zdjęcia deepfake, aby skłonić interna...
Tak źle jeszcze nie było – fałszywe zdjęcia i filmy wygenerowane przez AI zalewają internet. Wśród ulubieńców os...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Wybory w Niemczech, Słowacji i Rumunii pokazują, że walce o prezydenturę w Polsce mogą towarzyszyć akcje dezinfo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas