Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.06.2025 15:37 Publikacja: 24.07.2023 16:24
Foto: Bloomberg
Szerokim echem odbiła się w mediach niedzielna zapowiedź Elona Muska o rychłym pożegnaniu z charakterystycznym logo i z samą marką Twitter, której miejsce ma zająć X. To dobry pomysł?
Trzeba pamiętać, że sam Elon Musk jest marką i to jedną z najsilniejszych marek w świecie technologicznym. Jest też znany ze swoich ekscentrycznych zachowań a także arogancji wobec mediów, klientów czy byłych pracowników, i jest nieprzewidywalny w swoich posunięciach biznesowych. Trudno więc jednoznacznie powiedzieć, co się kryje za decyzją dotyczącą Twittera, jakie są intencje Muska. Na pewno Twitter ma teraz poważne problemy finansowe, co odbiło się też na jego marce. Zaraz po tym jak Elon Musk przejął go za 44 miliardów dolarów, zaczął się odwrót reklamodawców i dziś Twitter jest wyceniany na niespełna 15 mld dolarów. Możliwe więc, że Elon Musk próbuje uciec do przodu.
Do uczniów coraz częściej docierają informacje, że wyścig naukowców ze sztuczną inteligencją jest nie do wygrani...
Staliśmy się popularnym medium, które przyciąga dziś użytkowników w bardzo różnym wieku. Taki rozwój naturalnie...
Potrzebujemy na już dobrych zasad i prawa w obszarze cyberbezpieczeństwa. Potrzebujemy i kropka. Ale muszą być o...
Mamy laboratoria przyszłości, program „Laptop dla ucznia”, „Laptop dla nauczyciela” i inne, ale ich efekty – pom...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Aby zagwarantować wysoki poziom jakości danych, organizacje powinny wdrożyć system kontroli wewnętrznej, który z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas