Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.10.2025 13:17 Publikacja: 02.08.2020 10:35
Foto: cyfrowa.rp.pl
Potencjalni kupcy aut używanych powinni dokładnie zweryfikować stan techniczny maszyny. Często już na pierwszy rzut oka można dostrzec liczne rysy i ślady po dawnych incydentach na karoserii, ale niektórzy sprzedawcy potrafią całkiem dobrze ukryć fakt, że auto nie jest bezwypadkowe. A właśnie zakup takiego pojazdu stanowi najbezpieczniejsze rozwiązanie.
Jeszcze kilka lat temu standardem w ogłoszeniach motoryzacyjnych były nawet 10-letnie auta z przebiegiem ledwie przekraczającym 100 000 km. Najczęściej nie miał on wiele wspólnego z prawdą, bo „przekręcanie liczników” to powszechna i stosunkowo prosta praktyka. Od niedawna jest to surowo karane przez prawo. Za cofanie licznika grozi w niektórych sytuacjach nawet 5 lat więzienia, dlatego na realność przebiegu potencjalnego zakupu możemy spojrzeć bardziej optymistycznie, choć wciąż z ograniczonym zaufaniem. Dotyczy to szczególnie samochodów sprowadzanych z zagranicy, a takich trafia do Polski około 1 miliona rocznie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Ważnym elementem budowania wartości rozwiązań dostarczanych przez centra usług wspólnych powinny być działania z...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Udział systemów wspierających zarządzanie zasobami firmy w przedsiębiorstwach wzrasta z roku na rok. Nawet najwi...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas