Udana kampania na platformie CrowdConnect sprawiła, że już szykowana jest kolejna emisja publiczna – tym razem władze Stars.Space chcą postawić na debiut na NewConnect. IPO planowane jest na I półrocze 2022 r.
Oferta Stars.Space w ramach equity crowdfundingu była podzielona na dwie transze – pierwszą skierowano do większych inwestorów (spółka zaoferowała akcje o wartości 1 mln zł), a drugą do wszystkich (firma pozyskała z niej 3,55 mln zł). Stars.Space zostało wycenione na 34,55 mln zł.
- Jest to obecnie największa dotąd kwota, którą w Polsce zebrano w ramach equity crowdfundingu - podkreśla Maciej Zegarski, prezes Stars.Space.
Czytaj więcej
Na rodzimy rynek wszedł wileński startup Zenoo – oferujący diety dla psów z dostawą bezpośrednio...
Startup skupia się na przewidywaniu trendów na rynku konsumenckim przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji, analizy Big Data oraz technologii VR. Obecnie spółka zajmuje się tworzeniem produktów inspirowanych kosmosem i przy współpracy z platformą społecznościową TikTok oraz siecią drogerii Rossmann wprowadziła na rynek pierwszą linię kosmetyków Stars from the Stars.