Reklama
Rozwiń
Reklama

Witajcie w nowym, zdalnym świecie

Epidemia koronawirusa pokazała, że stacjonarne biura, szkoły, a nawet gabinety lekarskie nie są niezbędne. To rewolucja.

Publikacja: 07.04.2020 00:38

Witajcie w nowym, zdalnym świecie

Foto: Adobe Stock

Z potencjału korzystania z internetu w wielu dziedzinach życia Polacy zdawali sobie sprawę, a nawet w niektórych przypadkach, np. w e-handlu, czerpali z niego pełnymi garściami. Jednak część sfer naszego życia wciąż pozostawała odporna na nowe technologie, głównie ze względu na bariery mentalne. Te w jednej chwili zburzyła pandemia. Praktycznie z dnia na dzień takie rozwiązania jak telemedycyna, home office czy cyfrowa szkoła stały się – bo musiały – naszą codziennością. Przełom, którego jesteśmy świadkami, na zawsze może pogrzebać sfery offline. Korzyści są gigantyczne, ale innowacyjne technologie mają też swoje ciemne strony.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Technologie
Sztuczny neuron działa jak ludzki mózg. Przełom, który zmieni robotykę i komputery
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Technologie
Dowody mrocznej strony AI. Współtwórca Anthropic ostrzega przed zagrożeniem
Technologie
Zaskakujące wyniki badań: AI miała znacząco przyspieszyć pracę, a ją spowalnia
Technologie
Tajemnica długowieczności. Sensacyjne wyniki badania naukowców
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Technologie
Przełom w ochronie balistycznej. Chińska tkanina bije kevlar na głowę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama