Aktualizacja: 10.05.2025 17:29 Publikacja: 21.05.2020 08:42
Foto: Adobe Stock
Od marca sprzedaż tzw. mięsa roślinnego marek Beyond Meat i Tofurky wzrosła w USA aż o 264 procent – wynika z raportu firmy analitycznej Nielsen. I to nawet mimo kiepskiej sytuacji w handlu detalicznym. W kwietniu sprzedaż detaliczna w USA spadla o 16,4 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2019 roku.
CZYTAJ TAKŻE: Właściciel polskiego potentata bierze się za sztuczne mięso
Dynamiczny rozwój generatywnej sztucznej inteligencji może doprowadzić świat do energetycznego kryzysu. Wykorzys...
Zrozumienie „języka” zwierząt od wieków było jednym z marzeń ludzkości. Dzięki rozwojowi sztucznej inteligencji...
Chiny ostro wzięły się za urzeczywistnianie wizji dominacji na morzach i oceanach, a krokiem w tym kierunku ma b...
Elektryczne samochody nikogo już nie dziwią, pojawiają się pierwsze elektryczne samoloty, ale wielki statek pasa...
To, co dotąd było kulą u nogi rozwoju innowacji w Polsce, ma stać się świetnie działającym trybikiem – taki jest...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas