Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak rozbudzić innowacyjność w Polsce

O tym, jak stymulować kreatywność małych i średnich polskich przedsiębiorstw rozmawiano w środę w Warszawie.

Publikacja: 21.11.2018 17:46

Od lewej: Jean-François Fallacher, Jadwiga Emilewicz, Cezary Kaźmierczak

Od lewej: Jean-François Fallacher, Jadwiga Emilewicz, Cezary Kaźmierczak

Foto: Materiały prasowe

„Przedsiębiorczość, technologie, rozwój. Polsko, sto lat!”. Pod takim tytułem w środę w Pałacu Rzeczypospolitej w Warszawie odbyła się seria krótkich debat i wystąpień zorganizowana przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii z okazji 100. rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę. Decydenci, eksperci i przedsiębiorcy rozmawiali o historii gospodarczej i przyszłym rozwoju napędzanym przez innowacje i technologie telekomunikacyjne.

Zastanawiali się również, czy tradycja może być źródłem inspiracji dla nowoczesnych przedsiębiorstw. Nie obyło się bez nawiązań do historii i barwnych wspomnień. Ścierały się opinie, czy warto to robić, myśląc o rozwoju gospodarczym kraju.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Technologie
Pisarze w egzystencjalnym kryzysie. Czy AI ich zastąpi?
Technologie
AI zdecydowała, rosyjski gigant zwolni 20 proc. załogi. Tak Putin buduje „imperium”
Technologie
Sprzedaż „zabójców smartfonów” eksplodowała. Ten kraj wychodzi na prowadzenie
Technologie
Elon Musk: praca stanie się hobby, a bieda zniknie. Wystarczy dekada
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Technologie
Sztuczny neuron działa jak ludzki mózg. Przełom, który zmieni robotykę i komputery
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama