Inea wprowadza usługi dla biznesu

Wielkopolski operator telewizji kablowej zaczyna intensyfikować sprzedaż usług dla segmentu biznes. W tym celu powołał nowe zespoły do sprzedaży usług i obsługi klientów firmowych. Oferta Inei dla biznesu to Internet i telefonia dla małych firm oraz usługi transmisji danych dla większych podmiotów.
Inea ma obecnie 132 tys. abonentów. Wśród nich 122 tys. korzysta z usług telewizyjnych, w tym 54 tys. z telewizji cyfrowej. Operator obsługuje również 63 tys. odbiorców Internetu i 16 tys. abonentów telefonii. W zasięgu jej sieci znajduje się 200 tys. mieszkań.

{loadposition artrek}

Mogą Ci się również spodobać

Sztuczna inteligencja leczy lepiej. Ale pacjenci się jej boją

Choć AI jest już często lepsza od lekarzy, pacjenci wciąż uważają, że ich problemy ...

Gry, które w ubiegłym roku rozbiły bank

Tylko dziesięć najpopularniejszych tytułów wygenerowało w ub. r. niemal 6 mld dol. przychodów. To ...

WEBCON DAY 2019 już blisko

Największa w Polsce konferencja o digitalizacji i automatyzacji procesów biznesowych w praktyce odbędzie się ...

Rewolucja w zakupach. Wystarczy odcisk palca lub skan tęczówki

Niemal połowa polskich e-konsumentów chciałaby uwierzytelniać płatność kartą za pomocą biometrii. Już dziś w ...

Gra o Tron: darmowa reklama Starbucksa warta 2 mld dolarów

Niespodziewana wpadka twórców serialu „Gra o Tron” to prawdziwa gratka dla sieci Starbucks. Od ...

Technospecjały

Co dzień kolejne elektroniczne gadżety – od pięknych i użytecznych po dziwaczne i mało ...