Inea wprowadza usługi dla biznesu

Wielkopolski operator telewizji kablowej zaczyna intensyfikować sprzedaż usług dla segmentu biznes. W tym celu powołał nowe zespoły do sprzedaży usług i obsługi klientów firmowych. Oferta Inei dla biznesu to Internet i telefonia dla małych firm oraz usługi transmisji danych dla większych podmiotów.
Inea ma obecnie 132 tys. abonentów. Wśród nich 122 tys. korzysta z usług telewizyjnych, w tym 54 tys. z telewizji cyfrowej. Operator obsługuje również 63 tys. odbiorców Internetu i 16 tys. abonentów telefonii. W zasięgu jej sieci znajduje się 200 tys. mieszkań.

{loadposition artrek}

Mogą Ci się również spodobać

Duże telewizory mają wielką przyszłość

Chcemy mieć coraz większe telewizory. Są coraz lepsze, a przy tym coraz tańsze. Do ...

Polski rząd rzucił koło ratunkowe Uberowi

Kierowcy i platformy pośredniczące w przewozach będą mogli działać bez licencji. Do końca września. ...

Google inwestuje w… wiatraki

Amerykanie zapowiedzieli największą w historii koncernu inwestycję w energię odnawialną. Na terenie Unii wydadzą ...

Giganci z USA zaczną płacić w Europie większe podatki?

We środę unijny Trybunał wyda wyrok w sprawie irlandzkich ulg podatkowych dla Apple. W ...

Czeka nas druga fala informatyzacji branży finansowej

Tematyka zarządzania dużymi zbiorami danych, czyli wstęp do machine learningu czy blockchainu jest teraz ...

Śląska firma podbija świat IT razem z Microsoftem

Wyrośli na kryzysie finansowym oraz inspiracji Doliną Krzemową. Dziś to już gracz globalny i ...