Znamy termin wejścia na rynek niemieckiej marki telekomunikacyjnej T-Mobile. Na przełomie III i IV kwartału br. [b]Polska Telefonia Cyfrowa[/b] zacznie rebranding – wynika z naszych informacji.

W styczniu nowy prezes PTC, [b]Ludvik Rakowski[/b], przyznał w rozmowie z nami, że kwestia rebrandingu [b]Ery[/b] na [b]T-Mobile[/b], to już tylko kwestia czasu. – Nie ma jeszcze decyzji w sprawie rebrandingu, ale mogę powiedzieć, że pytanie, na które trzeba sobie odpowiedzieć nie brzmi „czy?”, tylko: ”kiedy?” – mówił.

Zwracał też uwagę, że choć zmiana marki będzie procesem trudnym, to salony PTC są do tej zmiany od dawna przygotowane, bo już wyglądają jak sklepy T-Mobile.

Rakowski obiecał wówczas też, że rebranding Ery na T-Mobile odczuje „każdy Polak”. Nie ujawnił jednak, na czym będzie to polegać. – T-Mobile to jednak operator międzynarodowy więc będziemy mogli wdrożyć np. nowe produkty w połączeniach roamingowych i międzynarodowych – wskazywał jedynie.

Wcześniej – w 2005 r. – podobną operację przeprowadziła [b]PTK Centertel[/b] zmieniając markę Idea na Orange.