Reklama

Samsung: niewielu Europejczyków wie o istnieniu Internetu Rzeczy

Publikacja: 21.07.2015 13:23

Europejczycy posiadają coraz więcej urządzeń elektronicznych i poświęcają coraz więcej czasu na ich używanie, ale niewielu konsumentów wie, że uczestniczą w budowie rynku określanego jako Internet of Things – wynika z badania Samsung Technomix Index na próbie 18 tys. użytkowników globalnej sieci. 85 proc. badanych nie wie, czym jest Internet Rzeczy.

Gospodarstwa domowe w Europie posiadają obecnie średnio 19 urządzeń, czyli o jedno więcej niż w ubiegłym roku. Wydłużył się także czas codziennego korzystania z elektronicznych urządzeń, takich jak telefony komórkowe, komputery osobiste, laptopy, urządzenia gospodarstwa domowego oraz telewizory: 9,31 h dziennie, czyli o 24 proc. więcej niż w ubiegłorocznej edycji badania.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama