Heyah ofiarą awarii w T-Mobile

Fotorzepa, Bartosz Zborowski Bar Bartosz Zborowski

Awaria w T-Mobile Polska spowodowana pożarem na warszawskim Annopolu ma ofiarę w postaci znanej marki. Chodzi o Heyah, czyli pierwszą komórkową markę działającą w podobny sposób do wirtualnej sieci komórkowej.

Od kilku dni nie działa jej strona internetowa, czyli główny kanał sprzedaży usług. Przedstawiciele biura prasowego T-Mobile Polska, do którego to operatora należy Heyah zapewniają, że niedostępność strony nie oznacza, iż telekom rezygnuje marki.

Jak się dowiadujemy, trwają prace nad przywróceniem strony internetowej Heyah. Być może pojawi się ona w sieci jeszcze we wtorek, ale nie będzie ona miała jednak przejściowo funkcji sklepu, czy interaktywnego kontaktu z użytkownikami.  Informatycy T-Mobile pracują na razie nad stroną w formie statycznej wizytówki.

CZYTAJ TAKŻE: Pożar uderzył w działanie T-Mobile

T-Mobile nie zdradza liczby klientów Heyah, ale można ich liczyć w setkach tysięcy.

Operator podaje, że usunął już niemal wszystkie skutki ubiegłotygodniowej awarii, która dotknęła zarówno klientów indywidualnych jak i biznesowych operatora. Telekom nadal nie udostępnia klientom mobilnego biura obsługi abonenta, którego elementem jest aplikacja Mój T-Mobile. Część procedur przebiega w zwolnionym tempie. Z tego też względu nie znana jest na razie skala reklamacji i żądań zadość uczynienia, które mogły wpłynąć do spółki.

Wśród firm, które odczuły kłopoty T-Mobile Polska były m.in. mBank, czy Poczta Polska.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Producent gier mobilnych wszedł na giełdę z przytupem

Na parkiecie we wtorek pojawił się dziewiąty producent gier. Na otwarciu jego prawa do ...

Serwisy społecznościowe: kto rozdaje karty

Temat ochrony danych zamieszczanych na serwisach społecznościowych nigdy nie był tak szeroko dyskutowany. Jednak ...

Dziś już każdy może być Davidem Hasselhoffem

Audi, BMW, Ford, Seat czy Toyota to tylko niektóre z marek, jakie „zaszywają” w ...

Zaskakujący pomysł na e-zakupy. W Azji już zrobił furorę

Transmisja pakowania produktu czy też przegląd kolorów czy fasonów – live streaming podbija rynek ...

Internet gnębi centra handlowe

Liczba wizyt w sklepach i ich obroty spadają nie tylko przez niedzielny zakaz. Miliony ...

Powstaje gra o Powstaniu Warszawskim. Będą kontrowersje?

Studio Pixelated Milk przygotowuje grę „Warsaw” podejmującą temat Powstania Warszawskiego. Ma ukazać się na ...