Heyah ofiarą awarii w T-Mobile

Fotorzepa, Bartosz Zborowski Bar Bartosz Zborowski

Awaria w T-Mobile Polska spowodowana pożarem na warszawskim Annopolu ma ofiarę w postaci znanej marki. Chodzi o Heyah, czyli pierwszą komórkową markę działającą w podobny sposób do wirtualnej sieci komórkowej.

Od kilku dni nie działa jej strona internetowa, czyli główny kanał sprzedaży usług. Przedstawiciele biura prasowego T-Mobile Polska, do którego to operatora należy Heyah zapewniają, że niedostępność strony nie oznacza, iż telekom rezygnuje marki.

Jak się dowiadujemy, trwają prace nad przywróceniem strony internetowej Heyah. Być może pojawi się ona w sieci jeszcze we wtorek, ale nie będzie ona miała jednak przejściowo funkcji sklepu, czy interaktywnego kontaktu z użytkownikami.  Informatycy T-Mobile pracują na razie nad stroną w formie statycznej wizytówki.

CZYTAJ TAKŻE: Pożar uderzył w działanie T-Mobile

T-Mobile nie zdradza liczby klientów Heyah, ale można ich liczyć w setkach tysięcy.

Operator podaje, że usunął już niemal wszystkie skutki ubiegłotygodniowej awarii, która dotknęła zarówno klientów indywidualnych jak i biznesowych operatora. Telekom nadal nie udostępnia klientom mobilnego biura obsługi abonenta, którego elementem jest aplikacja Mój T-Mobile. Część procedur przebiega w zwolnionym tempie. Z tego też względu nie znana jest na razie skala reklamacji i żądań zadość uczynienia, które mogły wpłynąć do spółki.

Wśród firm, które odczuły kłopoty T-Mobile Polska były m.in. mBank, czy Poczta Polska.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Gry kupujemy już online, a nie na nośnikach

Dni gier na fizycznych nośnikach wydają się być policzone. Płyty w atrakcyjnych opakowaniach przyciągających ...

Wisła napędzi internetowe zbiórki

Rynek tzw. crowdfundingu w Polsce, choć wciąż raczkuje, rośnie w tempie 20–30 proc. rocznie ...

Co nas ciągnie przed ekran smartfona. Król jest jeden

Aplikacjom na naszych smartfonach poświęcamy aż o połowę więcej czasu niż jeszcze dwa lata ...

CD Projekt stawia teraz na Cyberpunka

Optymizmem szefów spółki napawa sukces wydanej niedawno przez zagraniczną konkurencję porównywalnej gry „Red Dead ...

Firmy zbierają dane, ale… nie wiedzą po co

Prawie 100 proc. dużych i średnich firm w Polsce przyznaje, że gromadzi dane. Aż ...

Airbus atakowany przez hakerów. Bo Chiny budują własny samolot?

W ciągu roku miały miejsce cztery ataki hakerskie na podwykonawców Airbusa, europejskiego giganta lotniczego ...