Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 21:17 Publikacja: 10.04.2019 19:32
Foto: cyfrowa.rp.pl
Najpierw protestował Orange Polska, potem kampanię reklamową Playa krytykowała Grupa Cyfrowy Polsat. Jak się teraz okazuje, T-Mobile Polska wystąpił do sądu z wnioskiem o zakazanie P4, operatorowi sieci Play, prowadzenia kampanii, w której telekom używa sformułowania „5G Ready”.
Konrad Mróz, kierujący działem komunikacji zewnętrznej w T-Mobile Polska, potwierdza, że w ubiegłym tygodniu Sąd Okręgowy w Warszawie wydał pierwsze postanowienie w tej sprawie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas