Aktualizacja: 09.05.2025 11:23 Publikacja: 10.04.2019 19:32
Foto: cyfrowa.rp.pl
Najpierw protestował Orange Polska, potem kampanię reklamową Playa krytykowała Grupa Cyfrowy Polsat. Jak się teraz okazuje, T-Mobile Polska wystąpił do sądu z wnioskiem o zakazanie P4, operatorowi sieci Play, prowadzenia kampanii, w której telekom używa sformułowania „5G Ready”.
Konrad Mróz, kierujący działem komunikacji zewnętrznej w T-Mobile Polska, potwierdza, że w ubiegłym tygodniu Sąd Okręgowy w Warszawie wydał pierwsze postanowienie w tej sprawie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas