Sociale stawiają na wideo

Także w mediach społecznościowych widać zdecydowaną modę na treści wideo wypierające stopniowo wiadomości tekstowe. Serwisy chcą tylko na tym zarabiać.

Publikacja: 22.01.2019 17:40

Sociale stawiają na wideo

Foto: Marlene Awaad/Bloomberg

– Użytkownicy, szczególnie młodsi, starają się ograniczać władzę Facebooka nad swoimi danymi, nie tylko usuwając aplikację, ale również uważniej zarządzając ustawieniami prywatności oraz po prostu rzadziej korzystając z tego medium. Uciekają między innymi na YouTube’a, Pinteresta, Twittera i Snapchata, ale też na WhatsAppa i Instagram, których właścicielem jest Facebook. Innymi słowy, wybierają obrazy – zwłaszcza ruchome – i rozmowy w ograniczonym gronie – mówi dr Helena Chmielewska-Szlajfer, socjolożka z Akademii Leona Koźmińskiego.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Globalne Interesy
Moderatorzy Facebooka nie wytrzymują pracy i makabrycznych treści. Jest pozew grupowy
Globalne Interesy
USA szykują cios w Chiny. Tym razem to produkt, który znajduje się w milionach domów
Globalne Interesy
Elon Musk zbuduje miasto w prawicowym Teksasie. Przenosi tu spółki i fabryki
Globalne Interesy
Elon Musk bije kolejne rekordy bogactwa dzięki Tesli i Trumpowi. Ile jest wart?
Globalne Interesy
Polska aplikacja wygrała w prestiżowym konkursie Apple. To muzeum w smartfonie
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10