Im więcej reklamy, tym mniej abonamentu dla TVP
Po nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji w zamian za pomoc publiczną TVP ograniczy spoty reklamowe.
http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/1108967,mniej-abonamentu-dla-tvp-za-wiecej-reklam.html (dostęp płatny)
E-oświadczenia zamiast nieczytelnych skanów
Deklaracje majątkowe osób pełniących funkcje publiczne będą składane i kontrolowane przez CBA w centralnym systemie elektronicznym.
http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1109012,deklaracje-majatkowe-beda-skladane-przez-e-oswiadczenia.html (dostęp płatny)
Handel w sieci ciągle niegotowy na RODO
Tylko co dwudziesty z 29 tys. e-sklepów jest dostosowany do nowych wymogów. Spóźnialscy ryzykują: mogą dostać karę do 20 mln euro.
http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/1108960,handel-w-sieci-a-rodo.html (dostęp płatny)
Zgody marketingowe mogą trafić do kosza. A wtedy budowanie biznesu od nowa
Zewsząd słychać głosy, że wiele firm po 25 maja nie będzie mogło używać swoich baz marketingowych. A wszystko za sprawą unijnego rozporządzenia RODO, które dla pozyskanych wcześniej zgód na przetwarzanie danych osobowych ustanawia nowe kryteria. Zgody, które ich nie spełnią, stracą ważność. Stąd w biznesie zrozumiały popłoch.
http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/1108704,zgody-marketingowe-bazy-danych-firm-a-rodo.html (dostęp płatny)
Parkiet
Innowacyjne pomysły weryfikuje rynek
Rozmowa z profesorem Aleksandrem Nawratem, zastępcą dyrektora Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. http://archiwum.parkiet.com/artykul/797133_Innowacyjne_pomysly_weryfikuje_rynek.html (dostęp płatny)