Aktualizacja: 09.05.2025 15:24 Publikacja: 13.03.2018 17:45
Foto: cyfrowa.rp.pl
„Nie tracimy nadziei, że planowana transakcja z UPC Polska dojdzie do skutku, jednak musimy się liczyć z każdą ewentualnością. W związku z tym od początku 2018 r. koncentrujemy się na przygotowaniu strategii rozwoju naszego biznesu w kilku scenariuszach, również takim, który przewiduje odmowę zgody na koncentrację z UPC Polska” – napisał Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska, w raporcie finansowym opublikowanym w weekend.
Multimedia i UPC czekają na decyzję Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów od 1,5 roku. Jeśli zablokuje on transakcję, nie będzie to koniec prób konsolidacji sektora – uważają nasi rozmówcy.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas