Aktualizacja: 11.05.2025 13:41 Publikacja: 30.07.2019 08:00
Foto: cyfrowa.rp.pl
Marka Oppo pojawiła się w Polsce kilka miesięcy temu i, delikatnie rzecz ujmując, chciała chwycić potencjalnych klientów przede wszystkim za kieszeń. Produkty były standardowe, dość nudne, a bardzo wysoko wyceniane. Wszystko zmieniło się kiedy do sprzedaży trafił najnowszy model smartfonu chińskiego producenta – Oppo Reno.
Telefon ten faktycznie wyróżnia się na tle konkurencji. Poza nietuzinkowym wyglądem i przyzwoitym aparatem fotograficznym też płetwę czyli swój, „innowacyjny”, sposób na schowanie przedniego aparatu. Pytanie tylko czy to wystarczy aby przykuć uwagę dużej grupy klientów do marki w Polsce mało popularnej?
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas