Testy Rpkom.pl: Oppo Reno, czyli konkurencja sama dla siebie

Publikacja: 30.07.2019 08:00

Testy Rpkom.pl: Oppo Reno, czyli konkurencja sama dla siebie

Foto: cyfrowa.rp.pl

Marka Oppo pojawiła się w Polsce kilka miesięcy temu i, delikatnie rzecz ujmując, chciała chwycić potencjalnych klientów przede wszystkim za kieszeń. Produkty były standardowe, dość nudne, a bardzo wysoko wyceniane. Wszystko zmieniło się kiedy do sprzedaży trafił najnowszy model smartfonu chińskiego producenta – Oppo Reno.

Telefon ten faktycznie wyróżnia się na tle konkurencji. Poza nietuzinkowym wyglądem i przyzwoitym aparatem fotograficznym też płetwę czyli swój, „innowacyjny”, sposób na schowanie przedniego aparatu. Pytanie tylko czy to wystarczy aby przykuć uwagę dużej grupy klientów do marki w Polsce mało popularnej?

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem