Operatorzy inwestują w „marki B”. Kto podnosi ceny?

Orange Polska podał liczbę kart SIM, które obsługuje pod marką Nju mobile wprowadzoną wiosną 2013 roku. Telekom zapewnia, że nie zamierza jej zamykać, choć ma już nową submarkę.

Publikacja: 08.01.2020 17:56

Operatorzy inwestują w „marki B”. Kto podnosi ceny?

Foto: cyfrowa.rp.pl

Według Mariusza Gacy, wiceprezesa Orange Polska,  użytkownicy ofert sprzedawanych pod marką Nju Mobile korzystają obecnie z około 1 mln kart SIM. Jak podał, 70 proc. z nich to karty abonamentowe (post-paid).

Rusza kampania

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa