Aktualizacja: 09.05.2025 22:44 Publikacja: 13.05.2019 21:22
Foto: Drew Angerer/Getty Images/AFP
„Polski rynek telekomunikacyjny jest bardzo konkurencyjny. Czasem kawa na mieście kosztuje tyle co miesięczny abonament z usługami bez limitu do smartfona. Nie ma na nim miejsca na dalsze obniżki” – powtarzają jak mantrę szefowie krajowych operatorów telekomunikacyjnych i marzą, aby konsumenci to zrozumieli albo chociaż chętniej wybierali pakiety usług, wzbogacone o serwisy muzyczne, internetową telewizję czy dodatkowy pakiet transmisji danych.
CZYTAJ TAKŻE: Operatorzy telekomunikacyjni – od kogo i do kogo uciekają klienci?
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas