Reklama
Rozwiń
Reklama

Pieniądze z europejskiego funduszu dla zwolnionych z call-center

Publikacja: 31.07.2012 13:24

Komisja Europejska zaproponowała dzisiaj wyasygnowanie 2,7 mln euro z European Globalisation Adjustment Fund (EGF) na rzecz „przywrócenia rynkowi pracy” blisko 600 irlandzkich pracowników telekomunikacyjnego call-center, jakich w ubiegłym roku zwolnił brytyjski operator Talk Tak oraz trzy inne centra komunikacyjne w tym kraju (także pracujące dla Talk Talk). Uzasadnieniem była rosnąca liczba interakcji online z klientami i spadające obciążenie głosowego kanału obsługi.

Talk Talk zdecydował o przeniesieniu 80 proc. z tej puli miejsc pracy do Indii, Południowej Afryki i na Filipiny. Z tego powodu rząd Irlandii miał podstawy, aby wystąpić o środki z EGF. Całkowita wartość pomocy ma wynieść blisko 5,5 mln euro, którą zwolnieni będą mogli przeznaczyć na szkolenia zawodowe, kursy itp.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama