Kultura innowacji w nowoczesnej firmie

O tym, czym jest innowacja we współczesnym rozumieniu, na czym powinna się opierać i jak budować zespół, który poradzi sobie z wyzwaniami rynku, rozmawialiśmy podczas IV Kongresu Netii „Biznes to Rozmowy” z Tomasem Qvistem, odpowiedzialnym za HR i rozwój organizacyjny w firmie Ericsson

Publikacja: 18.10.2012 17:03

Kultura innowacji w nowoczesnej firmie

Foto: ROL

– Z punktu widzenia osoby związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi, jaka jest według pana rola innowacji?

Tomas Qvist: Innowacja powinna skutkować równocześnie większą wydajnością i większym zyskiem. Jeżeli można zrobić coś, co upraszcza procesy, w efekcie praca jest szybsza. Ale trzeba również utrzymać balans między wydajnością i skutecznością. Po spełnieniu tych wymogów, przychodzi czas na wprowadzenie innowacji produktów. Sam innowacyjny produkt jednak nie wystarczy. Niezależnie jak jest dobry, jeżeli nikt nie chce go kupić, nie ma mowy o innowacji.  Produkt musi być wprowadzony na rynek i znaleźć nabywców.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić