Kultura innowacji w nowoczesnej firmie

O tym, czym jest innowacja we współczesnym rozumieniu, na czym powinna się opierać i jak budować zespół, który poradzi sobie z wyzwaniami rynku, rozmawialiśmy podczas IV Kongresu Netii „Biznes to Rozmowy” z Tomasem Qvistem, odpowiedzialnym za HR i rozwój organizacyjny w firmie Ericsson

Publikacja: 18.10.2012 17:03

Kultura innowacji w nowoczesnej firmie

Foto: ROL

– Z punktu widzenia osoby związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi, jaka jest według pana rola innowacji?

Tomas Qvist: Innowacja powinna skutkować równocześnie większą wydajnością i większym zyskiem. Jeżeli można zrobić coś, co upraszcza procesy, w efekcie praca jest szybsza. Ale trzeba również utrzymać balans między wydajnością i skutecznością. Po spełnieniu tych wymogów, przychodzi czas na wprowadzenie innowacji produktów. Sam innowacyjny produkt jednak nie wystarczy. Niezależnie jak jest dobry, jeżeli nikt nie chce go kupić, nie ma mowy o innowacji.  Produkt musi być wprowadzony na rynek i znaleźć nabywców.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa