Kultura innowacji w nowoczesnej firmie

O tym, czym jest innowacja we współczesnym rozumieniu, na czym powinna się opierać i jak budować zespół, który poradzi sobie z wyzwaniami rynku, rozmawialiśmy podczas IV Kongresu Netii „Biznes to Rozmowy” z Tomasem Qvistem, odpowiedzialnym za HR i rozwój organizacyjny w firmie Ericsson

Publikacja: 18.10.2012 17:03

Kultura innowacji w nowoczesnej firmie

Foto: ROL

– Z punktu widzenia osoby związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi, jaka jest według pana rola innowacji?

Tomas Qvist: Innowacja powinna skutkować równocześnie większą wydajnością i większym zyskiem. Jeżeli można zrobić coś, co upraszcza procesy, w efekcie praca jest szybsza. Ale trzeba również utrzymać balans między wydajnością i skutecznością. Po spełnieniu tych wymogów, przychodzi czas na wprowadzenie innowacji produktów. Sam innowacyjny produkt jednak nie wystarczy. Niezależnie jak jest dobry, jeżeli nikt nie chce go kupić, nie ma mowy o innowacji.  Produkt musi być wprowadzony na rynek i znaleźć nabywców.

Pozostało 91% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość