Reklama
Rozwiń

Netia w reklamowej defensywie

Publikacja: 20.02.2013 11:02

W 2012 roku nominalny budżet reklamowy dwóch największych  operatorów kablowych – UPC Polska i Vectry – wzrósł o około 20 proc. Alternatywny operator stacjonarny – Netia – ograniczyła swoje wydatki reklamowe o prawie połowę.

Kantar Media, analizując wydatki reklamowe, szacuje, że w 2012 roku na swoje kampanie Netia wydała 46,9 miliona złotych (o 48,6 proc. mniej niż w roku poprzednim). Koszty te nie zawierają wydatków poczynionych na propagowanie usług w internecie. Kantar Media podaje szacunki oparte na cennikach reklamobiorców. Realne wydatki są niższe, bo stawki cennikowe podlegają rabatowaniu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości