Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.07.2025 07:37 Publikacja: 20.02.2013 11:02
W 2012 roku nominalny budżet reklamowy dwóch największych operatorów kablowych – UPC Polska i Vectry – wzrósł o około 20 proc. Alternatywny operator stacjonarny – Netia – ograniczyła swoje wydatki reklamowe o prawie połowę.
Kantar Media, analizując wydatki reklamowe, szacuje, że w 2012 roku na swoje kampanie Netia wydała 46,9 miliona złotych (o 48,6 proc. mniej niż w roku poprzednim). Koszty te nie zawierają wydatków poczynionych na propagowanie usług w internecie. Kantar Media podaje szacunki oparte na cennikach reklamobiorców. Realne wydatki są niższe, bo stawki cennikowe podlegają rabatowaniu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas