Reklama

Konkurenci ostro o kampanii Playa z 5G Ready

Publikacja: 03.03.2019 20:55

„W Play zmieniają się prezesi, szefowie marketingu, firma trafiła na giełdę, ale jedno się nie zmieniło – zamiłowanie do marketingowego ściemniania” – tak zaczął swój wpis poświęcony najnowszej kampanii reklamowej P4, operatora sieci Play Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.

Chodzi o kampanię, która ruszyła 1 marca, a w której telekom zarządzany przez Jean-Marca Hariona używa hasła „5G Ready”. Jak przyznał w wywiadzie udzielonym nam Harion, kryje się pod nim technologia LTE-Advanced (4,5G).

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama