Reklama

Internet: mogę mieć, ale nie chcę

Publikacja: 23.12.2011 17:05

Brak potrzeby posiadania i za wysoka cena, to najczęściej podawanie powody nie korzystania polskich gospodarstw domowych z usług dostępu do internetu – wynika z badania przeprowadzonego PBS DGA i CBM Indicator na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Blisko 60 proc. z 1600 respondentów badania zadeklarowało korzystanie z dostępu. Pośród grupy, która nie korzysta 73 proc. z powodu braku zainteresowania usługą, a 32 proc. z powodu jej zbyt wysokiej ceny. Tylko 2 proc. nie korzysta z powodu braku zasięgu sieci dostępowej.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama