Aktualizacja: 09.05.2025 08:59 Publikacja: 20.03.2012 07:00
Foto: ROL
– Zgadza się pan z prezesem TVN, że do chwili pełnego nasycenia rynku płatnej telewizji operatorzy mogą jeszcze pozyskać ok. 2 mln klientów?
Dziś wybór urządzeń, na które można dystrybuować treści telewizyjne jest znacznie szerszy niż jeszcze parę lat temu i nie zaliczają się do nich tylko telewizory. Mamy w Polsce 12,5 mln urządzeń przenośnych, w tym 7 mln smartfonów, 5 mln laptopów i 0,5 mln tabletów a ich liczba będzie rosła. To perspektywiczny, także dla usług telewizyjnych, segment rynku.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas