Reklama
Rozwiń

Większość klientów operatorów nie poleca ich usług

Publikacja: 19.09.2012 12:58

60 proc. klientów operatorów telekomunikacyjnych mówi źle o sowich usługodawcach i nie poleca ich usług innym. Tylko 18 proc. klientów to ambasadorzy operatora, z którego usług korzystają – powiedział Krzysztof Goworek z IBM Polska, które prezentował wyniki badań firmy na ten temat podczas konferencji Media Summit

Zdaniem Goworka operatorzy w sytuacji zaostrzającej się walki konkurencyjne muszą to zmienić i stosować indywidualne podejście do abonentów, dając im odczuć, że są ważnymi klientami.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości