Aktualizacja: 09.05.2025 09:35 Publikacja: 21.10.2013 08:00
Foto: ROL
Jak przewiduje firma Research and Markets, która przebadała 40 rynków na świecie, obecnie telewizor zdolny do połączenia się z Internetem stoi już w prawie 10 proc. wszystkich domów z telewizorami. Na koniec tego roku ten odsetek ma wzrosnąć do 12,4 proc. (co będzie oznaczało 307 mln domów z connected TV na szafce), a w 2018 roku będzie ich już 759 mln (wtedy będą stały co czwartym domu z telewizorem).
Telewizory umożliwiające oglądanie nie tylko tradycyjnej telewizji, ale także np. konkurencyjne dla niej materiały wideo z sieci stają się coraz popularniejsze poza USA. – Stany Zjednoczone na koniec tego roku będą wciąż stanowiły jedną trzecią wszystkich domów z connected TV, ale ten udział spadnie do 23,5 proc. w 2018 roku. W tym samym czasie Chiny zwiekszą swój udział w tej puli z 6,6 proc. na koniec tego roku do 16,4 proc. w 2018 roku – podają analitycy Research and Markets.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas