Reklama

Orange eksperymentuje z usługami za reklamę

Publikacja: 20.09.2012 14:21

Orange Polska poinformował, iż rozpoczyna nabór 50 tys. uczestników akcji, w ramach której będą mogli odbierać doładowania telefonów w zamian za oglądanie reklam na ekranie telefonu. Udział wymaga pobranie aplikacji mobilnej, która będzie emitowała reklamy na telefon z systemem operacyjnym Android.

– Reklamy będą prezentowane w blokach. W ciągu tygodnia można obejrzeć 3 bloki, każdy trwający 2 minuty. Po wyświetleniu bloku, użytkownik zostanie poproszony o odpowiedź na kilka pytań dotyczących prezentowanych produktów. Oglądając 3 bloki reklam tygodniowo, w ciągu miesiąca można doładować swoje konto o 15 złotych i wykorzystać je na rozmowy, SMS-y lub MMS-y w Orange, połączenia z numerami stacjonarnymi i transfer danych. Doładowanie konta następuje w ciągu 24 godzin po obejrzeniu reklam i zostaje potwierdzone SMS-em – podaje operator w informacji na temat akcji.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama