Orange eksperymentuje z usługami za reklamę

Publikacja: 20.09.2012 14:21

Orange Polska poinformował, iż rozpoczyna nabór 50 tys. uczestników akcji, w ramach której będą mogli odbierać doładowania telefonów w zamian za oglądanie reklam na ekranie telefonu. Udział wymaga pobranie aplikacji mobilnej, która będzie emitowała reklamy na telefon z systemem operacyjnym Android.

– Reklamy będą prezentowane w blokach. W ciągu tygodnia można obejrzeć 3 bloki, każdy trwający 2 minuty. Po wyświetleniu bloku, użytkownik zostanie poproszony o odpowiedź na kilka pytań dotyczących prezentowanych produktów. Oglądając 3 bloki reklam tygodniowo, w ciągu miesiąca można doładować swoje konto o 15 złotych i wykorzystać je na rozmowy, SMS-y lub MMS-y w Orange, połączenia z numerami stacjonarnymi i transfer danych. Doładowanie konta następuje w ciągu 24 godzin po obejrzeniu reklam i zostaje potwierdzone SMS-em – podaje operator w informacji na temat akcji.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić