Aktualizacja: 18.04.2025 05:35 Publikacja: 08.11.2011 09:42
IBM szacuje, że w tegorocznym okresie przedświątecznym (Święto Dziękczynienia i Boże Narodzenia) 15 proc. zakupów w sklepach internetowych w USA zostanie dokonane przez urządzenia mobilne. Tym samym liczba amerykańskich klientów dokonujących transakcji m-commerce w stosunku do listopada 2010 roku podwoiłaby się.
Analitycy z IBM uzasadniają to upowszechnieniem się iPadów oraz urządzeń z Androidem.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas