Aktualizacja: 09.05.2025 11:46 Publikacja: 27.10.2010 10:53
Neostrada, flagowa usługa dostępowa [b]Telekomunikacji Polskiej[/b] ponownie traciła klientów w III kwartale br. Na koniec września było ich 2,004 mln.
[b]- Moim zdaniem na polskim rynku nie ma już miejsca na obniżki cen – ogłosił wczoraj [b]Maciej Witucki[/b], prezes zarządu TP. W ten sposób skomentował fakt, że [b]Urząd Komunikacji Elektronicznej[/b] zamroził rozpatrywanie dwóch nowych cenników usług dostępowych TP w związku z protestami operatorów alternatywnych. Według Macieja Wituckiego, są to cenniki, które miały wejść w życie dopiero w II kwartale 2011 roku i nie są już tak istotne dla TP, jak te, które spółka wprowadziła w październiku. Obniżki (do 20 proc. w najpopularniejszych prędkościach) mają pomóc TP odrobić straty na rynku internetu.[/b]
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas