Reklama
Rozwiń
Reklama

Za mało pieniędzy na kampanię o cyfrowej telewizji

Na informowanie o przejściu z naziemnego nadawania analogowego na cyfrowe rząd przeznaczy w ciągu trzech lat tylko 8,1 mln zł

Publikacja: 08.03.2011 14:31

W przyjętym przez rząd projekcie ustawy o naziemnej telewizji cyfrowej na kampanię informacyjno-edukacyjną, która ma przygotować Polaków do całej zmiany technologicznej, na ten rok zaplanowano 1,1 mln zł. W 2012 roku wydatki sięgną 5,9 mln zł, a w 2013 roku 1,1 mln zł. Łącznie: 8,1 mln zł. Zdaniem branży mediowej to mało, i to mimo że najwięksi nadawcy (TVP, TVN, Polsat, TV Puls i TV4) będą nadawać informacyjne spoty i audycje na własny koszt. – Rząd musi sobie zdać sprawę z tego, że przeznaczenie na ten cel tak małej sumy teraz oznacza większe inwestycje w dekodery potrzebne do odbioru cyfrowego sygnału potem. Dlatego, myśląc kategoriami wyłącznie ekonomicznymi, mam nadzieję, że ta kwota zostanie jednak zwiększona – zauważa Dariusz Dąbski, właściciel i prezes TV Puls.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama