Reklama

Netflix zamierza w ciągu dwóch lat podbić świat

Pod koniec tego kwartału amerykańska platforma wideo on-line startuje w Australii i Nowej Zelandii, a w ciągu dwóch lat zamierza sfinalizować „światową ekspansję”. Już myśli o tym, jak odnaleźć się w Chinach.

Publikacja: 21.01.2015 08:00

Netflix zamierza w ciągu dwóch lat podbić świat

Foto: materiały prasowe

Tak zapowiadają w liście do akcjonariuszy Reed Hasting, szef spółki oraz David Wells, jej dyrektor finansowy. Poza Australią i Nową Zelandią przy okazji raportowania wyników szefowie Netfliksa nie wspominają żadnego konkretnego planowanego do podbicia rynku z nazwy. – W dalszej części roku wystartujemy w kolejnych dużych krajach, realizując naszą strategię – podali tylko. Czy  wśród tych „dużych krajów” jest Polska, nie wiadomo.

Przy okazji zarząd ogłosił, że 24. stycznia wprowadza do dystrybucji kontrowersyjną amerykańską komedię „The Interview”.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama