Aktualizacja: 12.05.2025 00:29 Publikacja: 06.08.2015 08:45
Jeden z czterech największych operatorów telekomunikacyjnych w kraju, T-Mobile Polska pozyskał w II kw. 2015 r. 32 tys. kart SIM i zamknął półrocze z 15,872 mln kart – wynika z danych udostępnionych przez Deutsche Telekom, właściciela komórkowej sieci.
Zdobywał jednak klientów głównie w segmencie pre-paid (plus 108 tys. kart), a w post-paid zanotował spadek o 76 tys. abonentów.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas